gubi


Kan man vara kär i en möbel? Jag e det. Har suktat efter det här bordet hur länge som helst och så dök det upp en chans och jag sloooog till. Det gjorde jag. Ångrar inte en sekund. Det här kommer hänga med oss i många många år. Så stilrent och passar till allt.

 
Eftersom att jag gillar att blanda gammalt och nytt och har en del grejer i teak så tycker jag det är fint att bryta av med något modernt. Det känns väldigt jag. Nog pratat om bord idag är det fredag det är kul och skönt. Jag ska göra noll jobbiga saker i helgen förutom att tvätta. Ta det lugnt, gå på mitt bästa lördagspass och gå på bio med min kille. Hoppas ni mår bra puss! <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken häftigt bord :)

2019-04-13 @ 13:42:15
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();