2019.04.07

(null)
Förra veckan gjorde jag en meget god pizza som förplock/snacks. För det måste man när man inte ska äta middag förrän 21.30. Köpte färdig surdegsbotten från Ica och kladdade på pesto och mozzarella. Sen in i ugnen på max i typ fem tio minuter. Toppade sen med prosciutto, färska fikon, rostade pinjenötter, honung och rosmarin. Lyxigt gott flott va!

(null)

(null)
Det här är från igår! Hade mysigaste eftermiddagen med min familj + bästa stockholmisar. Vet inget finare än kombon vänner + familj. 

(null)
Har dille på kombon guld + beige. En riktig tant e jag.

(null)
I onsdags var jag på lyxig frukost och lärde mig allt om hud. Älskar ju allt som har med hud att göra. Pepp på att grotta ned mig i denna bok.

(null)

(null)
Vi börjar komma iordning mer och mer i lägenheten. Så snart vi får upp lite tavlor och grejer på väggarna ska jag visa hur långt vi kommit hittills! Puss å kram vi ses på stan för nu ska jag dit.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint ni har, blir kanon med lite tavlor. Hoppas du får en fin söndag<3

2019-04-07 @ 13:58:35
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();