sommaren som inte hamnade på instagram

Såg att jag tagit över 1000 bilder under semestern. Rimligt va! De flesta av dem får inte se dagens ljus, men här kommer en bunt bilder som annars bara hade dammat i kamerarullen. Hoppas ni inte tröttnar.
 
En fika på Petrus med min familj samt kusin som var i Stockholm och hälsade på! Så mys.
 
Petrus bullar och frallor är bäst bara så att ni vet! Inget klår dem, du måste testa om du är i Stockholm. Ligger på Swedenborgsgatan på Söder, precis vid Mariatorgets T-bana.
 
Har åkt tåg genom Ligurien.
 
Ätit caprese till lunch varje dag i två veckor. Detta var f.ö sommaren jag lärde mig tycka om tomater! Orimligt glad över detta?
Men kvällarna var pasta såklart.
 
Simon och jag firade 6 år ihop. Länge ju! Älsklingen så fin. Vi hade barrunda längst vår gata. Här ett pitstop på Bananas.
 
Och så åt vi middag på Bleck! Deras grillade avokado var sinnes. Så god ma gad.
 
Ett fint bud jag fick av Keune! Ett silverschampoo och silverbalsam som var så himla bra? Rekommenderar verkligen! 
 
Mormor var och hälsade på mig över dagen, älskade mormor. Vi satt på Urban Deli i fyra timmar och pratade om allt som behöver pratas om. Den starkaste kvinnan jag vet.
 
Ätit ute så sjukt mycket ser jag nu? Nu blir det matlådetajm. Att lägga pengar på mat är dock livet hehe.
 
En öl jag tyckte var assnygg bara.
 
I lördags hade vi minikräftskiva och firade Diana som fyllde 23 starka dagen därpå. Hon är bäst ingen protest.
 
Coop i Manarola <3 
 
Kanalen i Pescheria. Så mysig liten stad vid Gardasjön.
 
Och så jag och min syrra i trettio plus klockan elva.
 
Hon är det vackraste. 
 
En öl och en kaffe efter bergsvandring i Cinque Terre får avsluta denna bildbomb. Saknar redan detta så jag spricker.


Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Scrollade precis igenom alla bilder jag tagit under sommaren som inte heller hamnade i sociala kanaler. Alltså fy vad fin sommaren var ändå!

2018-08-14 @ 15:49:48
URL: http://sandraleone.me/blog
Postat av: Emma

Hej! bästa bloggen och så himla fint att du haft en skön ledighet och sommar, unnar dig det!! vart har din syster köpt sina jeans som syns i bilden där ni fikar i stockholm? kram!

2018-08-19 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();