WORK WORK WORK

(null)
Godmorgon! JMW aka byrån jag jobbar på styr frukostseminarium om content marketing nu på morgonen. Så jag har varit på plats på kontoret sedan 06 och donat. 

(null)
(null)
Nu vet ni vad jag kommer att göda mig med hela dagen hehe. Annars då? Tisdagar är ju min sämsta dag på veckan (hatar tisdagar så mycket), men har ett roligt kvällsjobb i form av Spinngalans nomineringsmingel ikväll! Jag projektleder Berghs PR-klass vilket är svinkul. Lever och andas jobb atm. Så kul! Sett att det är några av er som vill veta mer om vad jag gör om dagarna, så tänkte knåpa ihop ett inlägg inom kort. Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Jag är lite nyfiken på exakt vad det är du jobbar med, och hur du "kom" dit? Liksom vad du pluggade osv? Letar med ljus och lykta efter vad jag själv ska hitta på i livet nämligen :)

Tack för en fin blogg! /Mikaela

2017-10-24 @ 09:10:44
Postat av: Hanna

Jag hade gärna velat höra om övergången från plugg till jobb. Speciellt kopplat till fritid. Jag själv avskyr att jobba, då det tar ALL min tid och energi. Hur ofta hinner du träna exempelvis och hur planerar du för att få det att gå ihop?

2017-10-24 @ 15:07:19
Postat av: Sofia

Vi är såååå glada för att få vara med!!! /PR-klassen! <3

2017-10-25 @ 18:07:28
Postat av: Mikaela

Obs jag igen, nu däremot via datorn och inte mobilen, och se där, nu har jag ju hittat allt du skrivit om din utbildning i ditt arkiv! Var tvungen att skriva det för insåg att jag ju var en av de där jobbiga personerna som frågar andra hur man t.ex. lagar pannkakor utan att googla själv... Haha.

2017-10-28 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();