SNAPSHOTS FRÅN EN TAKBAR

Näst sista kvällen tog vi oss ur vår strandbubbla och tog bussen in till centrum. Så flådig stadskärna! Åt magisk (m a g i s k) tapas på en liten bar med hundratals vinflaskor i taket. Vi lät kocken bossa över maten och fick in 10 olika rätter och två olika viner. Det var så gott och så trevligt lever fortfarande på den middagen. Andreas frågade varför jag inte tog några bilder men jag ville verkligen njuta i stunden for once. Ångrar lite nu. Men egentligen inte.  


Efter middagen hamnade vi på en takbar på ett hotell, med utsikt över hela stan. Diddi, Simon och jag var glada. 
 

Andreas fick feeling och beställde in champange! Älskar när Andreas får feeling och beställer in champagne!


Utsikt! En vacker sådan. 


Två älsklingar. Så fina och kloka och bra. Blessed över att ha dem som vänner.


Vill alltid hänga på en takbar med pool och goda drinkar tack.

Med dessa. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så kul det verkar ha varit! Vill också resa med ett gäng med vänner!

Svar: Supermysigt!! Det tycker jag att du ska :*
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-05 @ 19:42:55
URL: http://nouw.com/tildasofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();