EN LUGN HELG


Godmorgon! Hoppas ni mår bra och har haft en finfin helg. Min har varit väldigt lugn, spenderade min fredag i Johanneberg för På Spåret overload, vi var ett gäng som först kollade på programmet och sedan spelade sällskapsspelet hela kvällen. Så mysigt och kul med spel ju. Igår sonade jag ut från allt som hade med cyberspace att göra och satt i soffan hela dagen och bara läste läste läste. Väldigt skönt med en lugn helg och att vakna med ett piggt huvud både lördag och söndag.

Bortsett från plugget hade jag en liten paus för pojkvänsskype ett par timmar, för sådant är ju värt att pausa för. Längtar mest tills på tisdag nu, för då får vi äntligen ses igen efter tre veckor ifrån varandra. Skriver hemtenta nästa vecka = dvs inga föreläsningar dvs perfekt tillfälle att åka hem och bli lite ompysslad hos mamma och pappa på närkeslätten. Puss ha en fin söndag! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom på en till fråga till frågestunden, vilka bloggar läser du? :)

2016-01-31 @ 21:54:16
Postat av: ISA

dessa helger ska icke underskattas alltså. Så gött att koppla ner ibland också <3

2016-01-31 @ 22:52:12
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();