i min necessär

I fredags hittade äntligen mitt smink hem efter nästan tre veckor på villovägar pga posten. Så. Himla. Lycklig. Att visa vad som finns i känns ju passande då tänker jag!
 
Ett serum från Clinique som jag smörjer in ansiktet med allra först.
 
Efter det använder jag en primer från MaxFactor. 
 
Foundation och concealer från Cliniques anti-blemish-solutions-serie. De är superbra och täckande tycker jag. En bra grej är att de ska hjälpa till att "bekämpa" finnar och sånt. Passar mig perfekt som inte har världens mest fantastiska hy alltid. 
 
Solpuder från The Body Shop. Detta rekommenderar jag verkligen, det är ganska så dyrt men detta köpte jag för nästan prick ett år sedan och titta vad lite som gått åt. Använder det varje dag dessutom så i längden är det helt sjukt prisvärt. 
 
Vit kajal från Maybelline. Har alltid lite innanför undre fransraden för att få en piggare blick.
 
Om det är festligheter så brukar jag ibland använda en flytande eyeliner. Denna är superbra och kostar under 200 pix. 
 
Ögonfransböjare + Loreals Telescopic-mascara. Har använt den så länge jag kan minnas, köper alltid samma. Man får långa fransar med mycket färg, som jag gillar.
 
Till sist har jag två läppstift också! Det till vänster är från Loreal och heter "Perfect red" och det till höger heter "Dare" och är inköpt på Makeup Store.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();