inflyttningsdagen


Igår morse satte jag och min familj oss i bilen med ett fullpackat släp och körde till Göteborg. Klockan två hade vi möte med mäklaren och jag fick dessa. Är så glaaad waaa! :') Så orealistisk grej. Fick verkligen nypa mig i armen. 
 


Vi åkte dit på studs och började bära in allt jag äger och har. Detta är alltså mitt alldeles egna lilla hem nu.
 

Bor på andra våningen och har ett gult lägenhetshus som utsikt från köket. Mkt bra grej att det spöregnade hela dagen men sprack upp precis när vi skulle börja bära in alla grejer. Turdag deluxe.
 
Min syster tog läspaus mitt i stöket. Gullig <3
 
Packade bland annat upp några av mina vinylskivor som jag tänkte rama in och sätta på väggen pga har ingen egen vinylspelare utan har använt min papis.
 
Och monterade upp min stringhylla i hallen.
 

Efter timmar av fixande och donande vart vi dödshungriga så vi gick och köpte den sjukt obligatoriska inflyttningspizzan. (Så jäkla farligt att jag bor 100 meter från närmaste pizzeria lol).
 
Vi åt den på golvet som sig bör första kvällen i en ny lägenhet när det inte finns tillräckligt med stolar än.
 


Vid tiotiden så var vi slutkörda och avslutade kvällen med att kolla på Inglourious basterds och att internethänga. Tror jag kommer att trivas så bra här.


Kommentarer
Postat av: ISA

men wooop! har du köpt till och med? grymt kul!! DIN lägga liksom<3

2015-07-31 @ 19:53:57
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: Anna

åh, grattis!
Hoppas på massa updates om hur lägenheten tar form!!

Svar: tack! det kan du ge dig på att det blir, kram!
ellenspangberg.blogg.se

2015-08-01 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();