tre nya

Jag har skaffat mig tillökning i garderoben i form av tre nya plagg (och ny hudvård men det tar jag i ett separat inlägg tänker jag). Efter att inte ha shoppat på flera månader så öppnades någon ventil i måndags. Stoppa mig. Är iallafall meget nöjd över mina nya svalkande plagg. Först ut är denna skjorta från Monki. Tunn och oversized och perfekt i trettio plus.
 
Näst ut på tur en puderrosa långklänning från Weekday. Köpte den på rea för 100 pix. Perfekt på gatorna i Cinque Terre tänker jag. Dit åker jag på tisdag och jag längtar.  
 
Och sist men inte minst denna dröm, också från Weekday. Såg den hängandes på en galge i måndags och tänkte "å nej". Två dagar senare gick jag tillbaka med bestämda steg och köpte den. Så fiiiiiin. Det var alles för nu. Idag kommer min lilla mormor från Örebro och hälsar på. Vi ska strosa i hennes gamla barndomskvarter på Kungsholmen och svalka oss i skuggan med något kallt att dricka. Min goaste lilla mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();