sommar sommar sommar

Att vara nyinflyttad i ett område och samtidigt 34 grader utanför fönstret så känns det som att man bara är här för att hälsa på och här på lånad tid. Det är högtrycksvärme och jag har min första semestervecka av fyra. Känns som en evighetstid och jag hoppas att varje dag går i slow motion. 
 
Vi åker och badar, äter gifflar och dricker kaffe ur termos. Bestämmer att ta en AW nästa vecka.
 
Jag dricker aperol kl 13 en måndag. Med mamma som var här igår och hälsade på över dagen <3 
 
Äter burrata, tomatbröd och maraconamandlar på uteservering och suktar efter skugga.
 
Äter pizza med Lisa, Diddi och Amelie.
 
Och piyatabowls sista jobbveckan med Christine, Hannah och Linn aka fina kollegor.
 
Får bikinilinjer och svettas ihjäl i mina tunnaste plagg. Idag ska jag ha en dag för mig själv, shoppa sommarböcker och lägga mig på ett badlakan i Blecktornsparken. Sommarstockholm i love u.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Skulle du vilja bli veckans blogg? Kommentera mitt senaste inlägg! Puss <3

2018-07-17 @ 08:11:07
Postat av: e m i l y ♥

Wow, dina bilder ♥ Så fina :D Och vad mysigt det ser ut och vad maten ser god ut :)

2018-07-17 @ 17:45:17
URL: http://emilymikaelsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();