CARBONARA CAPRESE CAPRICCIOSA

Bästa bakismedicinen - pasta och pizza på Fratelli. 
 
I helgen hade jag som sagt finbesök! Kristoffer, Viktor, Niklas, Maja och Moa som går i min klass i Göteborg tog en roadtrip till Örebro! Så himla himla kul. Vi hade praktik halva förra terminen så vi har inte hängt tillsammans sedan i mars eftersom alla var utspridda lite varstans. Så fint att få catcha upp, äta och dricka gott och visa min hemstad! Vi gick ut och klubbade med vänner som är här över sommaren, min syster och hennes gäng. Älskar att föra samman människor man tycker om från olika håll. Dagen efter var vi dock inte starka. Då åt vi pizza och pasta och strosade runt på Open Art, mycket mysigt bakisbestyr.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Riktigt fin blogg! Måste bara fråga var eller i vilket program/app du gör dina collage? Riktigt snyggt!

2017-07-16 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();