BYE BYE MÁLAGA


Alltså! Vilken vecka vi har haft. Inte ett moln på hela veckan, slöa dagar på stranden, eftermiddagsvin, drinkar, tapas, champagne på takbar och så mycket skratt. Att åka iväg med mina vänner såhär är verkligen så lyxigt. Energiladdning deluxe. Att mina bästa vänner även är min killes bästa vänner gör även allt ca dubbelt så härligt. Nu har vi landat i Sverige igen och efter 3 timmars sömn inatt ligger jag jäkligt bra nedbäddad i sängen i mitt flickrum hemma hos mamma och pappa just nu - med en go fuktmask i mitt face ofc.
 
Saknar dock redan detta. Nu är jag hemma i två dagar innan färdriktningen styrs mot Malmö och Köpenhamn tillsammans med Simon! Full rulle let's go. Puss hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla visa hur du redigerar dina instagram bilder/feed! Så fint!!

2017-07-02 @ 20:55:37
Postat av: Veronica Pettersson

Låter ju verkligen fantastiskt!

2017-07-03 @ 00:12:55
URL: http://veronicapettersson.se
Postat av: Lisa

Vart ä din bikini ifrån?? super fin!

Svar: Den är från COS! :)
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-05 @ 13:57:38
Postat av: Maria

Var kommer det kimono liknande plagget du har över bikinin ifrån?

Svar: H&M! :)
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-10 @ 22:07:34
Postat av: Maria

Hittar den inte :( Var det längesedan du köpte den? Och vad går den under tro? Klänning? Kimono?

2017-07-11 @ 22:02:18
Postat av: Maria

Hittar den inte :( Var det längesedan du köpte den? Och vad går den under tro? Klänning? Kimono?

Svar: Bara ett par veckor sedan! Kika i underkläders-kategorin, det var på den avdelningen jag köpte den! :) Annars tror jag du borde gå på kimono!
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-11 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();