5-LISTAN



Fem saker jag gjorde igår kväll:
⋆  Åt skaldjurspaella
⋆  Dansade till 2000-tals-hits
⋆  Drack Aperol Spritz
⋆  Doppade pommes i vaniljglass på McDonalds (bästa)
⋆  Klubbade
Obs skriver detta på en söndag så detta var en mycket festlig lördagskväll
 
Fem ljud jag kan höra just nu:
⋆  TV-reklam
⋆  Ett dovt sorl av podden pappa lyssnar på på övervåningen
⋆  Mammas gäspning
⋆  Mina fingrar mot tangenterna
⋆  Vinden i träden utanför fönstret
 
 
Fem plagg jag aldrig bär:
⋆  Låga jeans
⋆  Trekvartsbyxor
⋆  Stilettklackar
⋆  Keps
⋆  Kilklackar
 
Fem saker jag gör innan jag går och lägger mig:
⋆  Sminkar av och rengör noga
⋆  Borstar tänderna
⋆  Tar fram några hallon ur frysen och lägger i kylen till morgonen därpå
⋆  Letar upp en gammal podcast att somna till
⋆  Kissar
 
Fem saker jag helst äter:
⋆  Rostat bröd med mycket smör och stark ost
⋆  Choklad
⋆  Avokadoknäcke
⋆  Halloumi
⋆  Vit pizza med buffelmozzarella
 
 
Fem saker som är knepiga med mig:
⋆  Jag blir irriterad och lättretlig när jag är hungrig
⋆  Jag är oflexibel i mitt inre tankeschema - har svårt att ändra planer jag mentalt redan bestämt mig för.
⋆  Jag är extremt kvällstrött och extremt morgonpigg
⋆  Jag har ett stort kontrollbehov
⋆  Jag har väldigt svårt för att vara ensam och trivas i mitt egna sällskap
 
Fem appar jag gillar:
⋆  Instagram
⋆  VSCOcam
⋆  Facebooks messenger-app
⋆  Bloglovin'
⋆  iTunes Podcast-app
 
Fem saker jag ska göra i veckan:
⋆  Packa
⋆  Hänga med vänner
⋆  Facetime:a med Simon
⋆  Hämta ut mitt nya pass
⋆  Träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();