SOMMAREN 2017: EN SUMMERING

Den här sommaren har varit så himla fantastisk. Gjort så mycket roligt bara hängt med folk som gör mig glad. 100 % värd att summera med andra ord. Den började i mitten av juni i Stockholm. Firade slut på praktik med pizza på Bistro Bananas med Lisa.
 

Jag och Simon övade på att vara valpföräldrar en kväll. Saknar Bosse.



Sedan åkte jag hem till min familj i Örebro. Där blev det mycket öl och mat på uteserveringar i sällskap av Andreas, Arvid och Calle.


Sista veckan i juni åkte vi till Málaga. Jag, Simon, Calle, Lisa Arvid, Diana och Andreas spenderade en vecka ihop och det var så jäkla fint.

Spelade volleyboll i vattnet, drack öl, åt tapas och spelade TP på terassen inpå småtimmarna. Älskar de här människorna mer än ca allt.
 

Efter en vecka av sol åkte jag och Simon egentligen bara hem för att åka söderut igen. Inte lika långt denna gång, men vi hamnade i Malmö och Köpenhamn!


Ätit rekordmånga croissanter denna sommar. 


Firade femårsdag med Simon. Vi är bäst.

I Kph strosade vi mest runt, kikade i butiker och stannade till då och då för att lyssna på jazz pga festival.
 

Efter några dagar där åkte jag hemåt mot Närke igen. Åt god mat och fick besök av klasskompisar från Göteborg en helg bland annat.

Njöt av att vara hemma hos mamma pappa och Clara.

Och att få umgås med min andra halva Diddi.
 

Sedan bar det av igen. Till Växjö! Då måste man passa på att hänga med kompisar som bor där. Moa, jag och min syster tog en AW utan att ha jobbat. Det är mina bästa AW:s tbh.

Släkthäng.


Linn och Jocke gifte sig! Så fint vare.


Dagen efter bröllopet åkte jag och min familj till Sardinien i två veckor, vilket var avslutet på ledigheten. Vi hamnade mitt i Lucifer och svettades bort. Svalkade ofta med Aperol hehe.


Men det var lika fantastiskt som det alltid är i Alghero och vi hade så lugna och sköna veckor. 
Sista helgen hemma spenderades hemma hos Louise och Chloé med mitt squad. Dagen efter tog jag mitt pick och pack och flyttade tillbaka till Stockholm. Så fin sommar på alla sätt och vis.


Kommentarer
Postat av: agnes

såååå vackra bilder Ellen! vilken fin sommar!

Svar: tack fina fina du :* <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-09-03 @ 09:50:10
URL: http://agnesparbratt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();