SOFT PINK / DAGENS




Dagens humör: Glad men stressad. Så kul att vara tillbaka på jobbet, men jag + kille letar lägenhet att hyra pronto så det tar upp ca all fritid. Stockholms bostadsmarknad är ett s-k-ä-m-t. 
 
Dagens planer: Ska alldeles strax ta tunnelbanan till kontoret där jag ska hänga hela dagen, sen hem och Blocket-surfa, svara på annonser och boka in eventuella visningar. Puh. 
 
Dagens borde: Träna, behöver verkligen den pausen mitt i all stress.
 
Dagens måste: Leta bostad, handla mat till lunchlådor, köpa tågbiljett till Örebro, ringa CSN, boka in en resa till Göteborg för tömning av lägenhet. Hör ni hur kul! Livin la vida loca!
 
Dagens tv-serie: Vänner, det enda jag kollar på just nu pga lugnar ner mig.
 
Dagens cravings: Milka fkn oreo. Köpte en sån gigantisk på flygplatsen i Bergamo och den är nu slut och jag är så ledsen och behöver en årsförbrukning. 
 
Dagens materiella vill-ha: En biljett till Popaganda! Det ska jag kirra i veckan.
 
Dagens mat: Åt nyss frukost i form av två knäckebröd med ost, grekisk yoghurt med honung, müsli och persikoskivor + ett glas vatten. I min lunchlåda har jag rester från middagen igår. Simons mamma hade gjort en supergod kycklinggryta med citron och dill. Så lyxigt och snällt att få rester mmm.
 
Dagens lycka: Kul jobb! Fantastisk pojkvän! Tanken på att allt kommer att falla på plats snart snart. 


Kommentarer
Postat av: matilda

Åh hoppas det löser sig med lägenheten! Såntdär är så himla stressande. Men kul lista, får jag låna den?

2017-08-15 @ 13:43:44
URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: frida

Heeeej!!
ÄLSKAR din blogg och undrar om du inte kan ha en liten frågestund snart?? Har så myckket bra och spännande frågor nämligen haha...
kramkram

2017-08-19 @ 08:33:30
Postat av: Linnea

alltså wow!! jag har varit inne på din andra bloggportal och bara nää hon slutade blogga :(( av en slump hittade jag din gamla och bara MEH! och läst exakt alla inlägg sen juni! helt fantastiskt! tänkte leta lite göteborgs tips nu när jag flyttat hit för att plugga ett år. ska ni hyra ut din lägenhet här? har du tips på hur man hittar boende?? :) stor kram från en följare :)

2017-08-21 @ 19:14:06
Postat av: Linnea

alltså wow!! jag har varit inne på din andra bloggportal och bara nää hon slutade blogga :(( av en slump hittade jag din gamla och bara MEH! och läst exakt alla inlägg sen juni! helt fantastiskt! tänkte leta lite göteborgs tips nu när jag flyttat hit för att plugga ett år. ska ni hyra ut din lägenhet här? har du tips på hur man hittar boende?? :) stor kram från en följare :)

2017-08-21 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();