KRÄFTIS I FRUIS

Hej och godmorgon! Glad söndag! Igår var jag på kräftskiva hos mina två pärlor Alti och Amelie och det var så himla himla fint och kul. Älskar kräftskivor fast jag knappt varit på en handfull i mitt liv. Romantiserar ungefär alla traditioner som innebär vänner, mat och dryck. Just nu romantiserar jag i och för sig ca allt för att jag har så många fina personer samlade i samma stad. Det har verkligen tillhört ovanligheterna de senaste tre åren. Häng med och kika på min lördag!
 
Vi tog en lugn för- och eftermiddag. Gick ner till Odenplan och uträttade lite ärenden, åt nudlar och kollade på Mad Men.
 
Simpis.
 
Jag matchade mina naglar med min hoodie.
 
Framåt eftermiddagen firade vi lördag med birra e picon! Så gott! Öl med Picon i. 
 
Sedan piffade vi oss och tog våra kassar till knytisen och styrde våra ben mot Fruängen.
 
När vi kom fram så fixades det i köket. 
 
Rosévin och linschips mmm. 
 
Alti. Så vacker att man smäller av.
 
Alla trängde ihop sig i köket för middag. Så myz.
 
NOM.
 
Viktigt med haklapp.
 
Det åts kräftor och skålades.
 
Sjöng snapsvisor såklart.
 
Alti och Amelie matchade i rosa.
 
Simon och Alti!
 
Per och Mert!
 
Simon, jag och Inga!
 
Vi spelade galenpanna. Obs jag kom tvåa med att ta Paris Hilton på fem gissningar! Mycket stolt obs.
 
Svårt att få lapparna att sitta kvar i pannan lol.
 
Min Katy Perry.
 
Amelie och Per! Vid 12-klippet åkte vi vidare till Berns och dansade och det var den lördagen! En fin en. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();