FANCY PANTS AND DIRTY SNEAKERS

Häromdagen var det löning och då sprang jag in på H&M och """unnade mig""" ett par byxor!
 
Så fint med ränder tycker jag. Modellen heter Slacks och kostade bara 199 pesetas, kap! Extra plus att det är de första kostymbyxorna jag testat som inte är anpassade för personer över 170 cm. Dessa har verkligen det perfekta snittet som slutar lite över ankeln.
 
Jag dressade ner dem igår med en enkel vit tisha och Stan Smiths. Idag blir de mer uppklädda med skjorta och blazer. 


Kommentarer
Postat av: johanna

snygga!

Svar: thanks! jag gillarom!
ellenspangberg.blogg.se

2017-08-30 @ 17:04:43
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: agnes

åh jag har också tittat efter de där! Ska bara slå till nån himla gång haha, jag är så dålig på att få inköp gjorda :') Så fina de var på dig! <3

Svar: do it!! så värt köp. tack finis <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-08-30 @ 20:37:53
URL: http://agnesparbratt.blogg.se
Postat av: LG

Så himla fina! Minns du vad dessa kostade och hur är dom i storleken?

2017-09-05 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();