ALMOND

Trots att jag inte låg i solen så mycket på semestern så drog jag på mig lite bränna första veckan ändå. Den vill jag ju gärna behålla pga känner mig så mycket fräschare. Då är mandelolja det bästa som finns! Drygt, billigt och snällt på alla sätt och vis. Smörjer in hela kroppen när jag duschat och det behövs bara några droppar. 50 pix på Apoteket och bättre än alla bodylotions jag testat tror jag. Är mjuk som en bebis och flagnar ingenting. Dock beror nog icke-flagnandet pga spf50 men ändå. Noll procent torris. 
 
Även en gudagåva mot torrt hår! Har ju min trogna följeslagare olivoljan i håret sedan länge tillbaka men detta funkar lika bra såklart. Och som fukt till face:t. Allt man behöver egentligen ju. Dagens tips kram.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Måste kolla upp!

2017-08-09 @ 23:07:03
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();