FRIYAY


Såhär gick jag klädd igår i ett ambivalent är-det-vinter-eller-vår-gbg. Har som mål att bli bättre på att använda denim nu i vår eftersom jag tycker att det är himla fint men glider lätt in i min comfort-zone kostymbyxor och skjorta. So far so good iallafall. Nåväl. Fredag! Äntligen! Jag är föreläsningsfri idag men måste beta av lite plugg idag ändå innan jag tar helg. Men först njuta av bästa poddagen, ett SPRINT-pass på gymmet och lite vin- och fredagsmysshopping. Senare ikväll kommer min kille hit! Fan-tas-tic.

Ha en snäll fredag honeys. 


Kommentarer
Postat av: whiskeysour.blogg.se

haha standard gbgklädsel just nu, hade skinnjacka innan + halsduk och vantar

2017-03-03 @ 13:19:57
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fantastisk fina jeans! Vart har du köpt dem? 💙

+ ytterligare en fråga! Skulle du möjligtvis kunna styra upp något slags lär-känna-nya-vänner-inlägg? Du verkar ha så fina läsare som jag gärna skulle vilja prata mer med.

Kram!

2017-03-03 @ 19:49:50
Postat av: Ellen

Du klär dig som vanligt så himla, himla fint!

2017-03-09 @ 17:54:05
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();