WEDNESDAY BANANAS

Igår post le work tog jag tunnelbanan till söder för att äta middag på Bananas. Aldrig varit här innan men Lisa sa att pizzorna var extraordinära och litar på hennes omdöme. Alltså är så kär i Stockholm just nu. Älskar den här himla staden. Särskilt när det är 23 grader varmt, får göra iordning blombuketter på jobbet och äta pizza med en pärla till vän på kvällen. Trots att denna vecka har varit helt sjuk i huvudet stressmässigt och att jag är så trött att jag har fysiskt ont i kroppen, så är jag verkligen i en så bra period i livet just nu. Allt ba flyter ändå. Nu jinxar jag väl sönder mig själv aja. 
 
Åt godaste pizzorna. Vi valde en varsin och så delade vi hälften hälften. Mycket trevligare så ju. En med grön sparris, rökt buffelmozzarella, citron och olivolja och en med parmesan, rosmarin, rödlök, vitlök och citron. Hör ni vad gott. Vita pizzor är the shit. 
 
Pizza och vin livets två goda ting osv.
 
Och jag var så trött från gårdagens jobb + eventjobb + studentfirande att jag gömde mig i solglasögon typ nio tiondelar av denna onsdag. Men yolo som ungdomarna säger. Idag är jag och min kille hundvakt!!!!!! Åt en valp!!!! Vill bara att dagen ska gå fort så jag får rusa hem och träffa lilla Bosse. 


Kommentarer
Postat av: Ellen

ååååh, hundvalp!! visa sen, oke? hehe!

Svar: hundvalpar forever <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-15 @ 09:45:07
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();