SUNDAY

En trogen gammal följeslagare i min garderob - ljusa denim, vit topp och loafers. Min go to när jag inte vet vad jag ska ha på mig. 
 
Godmorgon! Jag har inte riktigt gått ner i varv ännu, vaknade 06:14 och trodde jag försovit mig. Kunde inte somna om så gick upp och käkade frukost och började glo på nya säsongen av OITNB. Som jag längtat efter att få kolla ikapp på serier jag missat. Idag är planen att göra så lite som möjligt och senare möter jag upp Andreas, Arvid och Calle för bästishäng. En vecka kvar tills vi åker på vacayyyy. 


Kommentarer
Postat av: agnes

så himla snyggt och vad mysig dagen låter som! så roligt att du bloggar mer igen förresten, favvo ju! <3

Svar: thanks finis! och dito, så kul att din också lever igen! <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-18 @ 10:55:06
URL: http://agnesparbratt.blogg.se
Postat av: Ellen

du är så himla, himla fin alltså! älskar dina outfits

2017-06-19 @ 22:32:23
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();