OVERSIZED SHIRT-DRESS

En dagens outfit från en annan dag, närmare bestämt från i lördags. Det blev inte ens min dagens outfit tillslut heller för det började regna och då fegade jag ur och böt om till byxor. Men det kommer vara min standardklädsel i sommar känner på mig. Denna klänning skrek mitt namn så kunde inte låta bli att köpa den. 
 
Klänning från Monki, mules från H&M, örhängen från Weekday, väska second hand och zolizarr från Gina Tricot.
 
Och somrigt nagellack från Essie ej att förglömma. Matchade orangea läppar med orangea naglar det tycker jag är fint.
 
Den här helgen var en shitstorm av itensitet med examens- och trettioårsfest i Göteborg på lördagen och åtta timmars eventjobb i Stockholm igår. Är lagom mör idag. Imorgon är det event igen och sen får jag förhoppningsvis andas ut lite. Det är dock sjukt himla kul så ska inte klaga. Nu måste jag iväg till jobbet pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Ellen

så himla, himla fin! jag har tittat på den där klänningen så många gånger på nätet men inte vågat köpa :( hur är den i materialet, blir den genomskinlig? och i storleken, är den oversize så att en XS passar även en S? är så rädd att den skulle kännas som ett tält!

Svar: tack finis! den är stor i storleken, eller oversize liksom. är du kort så rekommenderar jag xs! jag har det och tror inte jag skulle kunna ha den i s utan att den såg säckig ut. men älskar den, deffo värd ett köp!
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-12 @ 10:30:55
URL: http://ellenlindberg.se
Postat av: whiskeysour.blogg.se

wow så snygg!!

Svar: men kram <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-12 @ 14:53:44
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Sandra Leone

Dör för dina naglar, så fina <3

2017-06-12 @ 17:36:46
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();