MIN SOMMAR

 
Mina planer för sommaren:
Alltså! Har livets sommar framför mig! 2017 är verkligen ett år som levererat so far? Längesedan jag kände så. Sommaren börjar imorgon kan man säga, med ett mysigt litet midsommarfirande hemma hos mig. På söndag åker jag, Simon, Arvid, Calle, Andreas, Lisa och Diana till Málaga i en vecka. Vi har hyrt en lägenhet lite utanför staden och jag längtar dit så mycket, känner på mig att det kommer bli sommarens höjdpunkt. Sedan gifter sig min kusin Linn sig i mitten av juli! Så himeeela kul att få gå på bröllop. Sedan åker jag till Italien i två veckor med min familj och i slutet av augusti ska jag på ytterligare ett bröllop! Simons mamma gifter sig! Sån himla pangsommar har jag framför mig.
 
Bästa sommarstället:
Italien på sommaren är allt. Men tycker också väldigt mycket om att bara vara hemma och skrota hos mina föräldrar och kunna hänga med mina vänner varje dag.
 
 
Här badar jag helst:
Meeeedelhavet.
 
Hur länge ska du vara ledig?
6 veckor typ! Så lyrrigt.
 
Vad ser du mest framemot?
Hela nästa vecka! Málaga! Med mitt bästa crew. Att sitta på terassen efter en heldag i solen och sippa på ett glas vin. Att beställa tapas på någon liten restaurang och inte ens behöva ha med sig en tjockare tröja.
 
 
Vad kommer du köpa inför semestern?
Lite smågrejer man behöver. Ska in till stan och göra såna där halvtråkiga ärenden idag: body butter, bomullsrondeller, reseförpackningar etc. Annars är jag ganska så kittad!
 
Vad kommer du äta?
Jordgubbar, nektariner, skaldjur, färskpotatis, nybakt bröd från italienskt bageri, gelato, tapas, godis jag kommer äta allt och lite till för mat utomlands är livet!!!
 
Vad kommer du dricka?
Aperol Spritz, vittvin, cava, vatten, iste med persikosmak!
 
Vad kommer du ha på dig?
Klänningar, luftiga skjortor och sandaler.
 
 
Det här lyssnar jag på i sommar:
Sommarprat och poddar!
 
Favoritsommardoft:
Nyklippt gräs, hav, blöt asfalt <3<3<3
 
Hur kommer du att göra dig illa?
Klia upp myggbett säkert. 
 
 
Vad oroar du dig för?
Att jag ska bli sjuk och/eller inte komma ner i varv ordentligt. Annars så är jag rätt så avslappnad inför denna sommar. Har så mycket inplanerat så vet liksom att det kommer bli bra.
 
Hur kommer du att minnas din semester sen i september?
Som händelserik och fylld med kompishäng och energi. Som väldigt välbehövlig. 


Kommentarer
Postat av: Veronica Pettersson

Låter som en grym sommar!

2017-06-22 @ 08:55:08
URL: http://nouw.com/veronicapettersson
Postat av: Daniella

fan vad najs med malaga <3

2017-06-22 @ 10:57:26
URL: http://daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();