LOUISANA COCKTAIL CHALLENGE / EN ROLIGARE ARBETSDAG


I söndags styrde vi ett middagsevent för Ta Fram Det Bästa i samband med Louisiana Cocktail Challenge på Trädgården. Såna här grejer är deff det roligaste med mitt jobb (som var min praktik fram tills typ nyss obs). Det ligger galet mycket jobb bakom sånt här och det är så himeela kul inspirerande lärorikt att få vara med i hela processen. 
 
Vi hängde till på Växthuset som är Trädgårdens restaurang. Så jäla fint där. 
 
Vi stylade upp och piffade till med plantor, gröna växter och typ tusen Tabascoflaskor.
 
Alltså lokalen! Ville bara ta över den och inreda den till världens finaste lägenhet.
 
Sedan stod jag och prickade av lista och hälsade folk välkomna i en timme eller så innan jag fick hänka det roliga. Lyxen i att få restaurangkäk på jobb. Växthuset är en vegetarisk restu så menyn för kvällen var såklart också det. Med tema Louisiana + tabasco som smaksättare i allt.
 
Såå mycket go mat. 
 
När alla var mätta och belåtna styrde vi våra ben utåt för att kika på Cocktail Challenge. Drack tabascodrink och hängde litt innan vi packade ihop och städade iordning. Sjukt rolig och intensiv dag/kväll. Sov som ett barn när jag ramlade hem vid 22. Roligaste jobbet ever yas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();