LATELY FROM MY IPHONE

Jag har trots mitt icke-bloggande låtit min iPhone-kamera gått hyfsat varm ändå. Min lilla Sony har jag varit pinsamt dålig med, men det ska det bli ändring på från och med nu bestämmer jag. Här kommer hursomhelst ett litet axplock ur vad jag har haft för mig den senaste tiden:
 
Druckit årets första Aperol Spritz! Iklädd skjorta från Weekday, byxor från Zara och mules från H&M.

Hängt med dessa gullisar och fått årets första myggbett.
 
Blivit överraskad samt bortskämd av ett lyxigt bud med örter och recept på hallonad. 
 
Blivit bjuden på hotellfrukost...
 
av mina favvos mamma och pappa. De hälsade på mig en helg i Stockholm och vi hittade på massa mysiga saker som vi gillar att göra. Bland annat drack vi vin och öl på Urban Deli på Nytorget.
 
Samt åt middag på Café Nizza! Älskar det stället. Skulle det finnas intresse kan jag knåpa ihop ett inlägg med mina Stockholmsfavoriter. Hojta till isåfall!
 
Ätit så sjukt mycket god mat! Bland annat en go sushibuffé på praktiken.
 
Jobbat ofc. Jonas fångade min helt naturliga look när jag är med och fotar i en matstudio.
 
Njutit av kortvarig högsommar i maj. 
 
Och sett ut lite såhär. Det var allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Ellen

väldigt fina bilder! och så him-ela roligt att du är tillbaka.

2017-06-08 @ 07:32:06
URL: http://ellenlindberg.se
Postat av: Linnea

Hojt!

Svar: Noterat! :*
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-16 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();