FREDAG - FRUKOST OCH AVTACKNING

Igår var min sista dag innan semester. Har alltså semester nu!!! Dör. Kommer bli så sjuknästa vecka känner det på mig. Brukar alltid bli det när kroppen får slappna av efter en stressig period. Hursomhaver så mötte jag upp Nina och Malou aka de två som varit mina klippor under praktiken och de veckor jag var projektanställd. De ville bjuda mig på frukost på Pom och Flora. They know me well.
 
Älskar det stället. Den här veckan har jag bott hos Simons mamma, som bor bara ett stenkast härifrån. Dölyxigt att ha Pom och Flora runt hörnet. 
 
ALLT är verkligen gott här. Går typ inte att välja från menyn pga vill ha varje grej.
 
Det blev jordnötssmörsinflation. Typ det godaste som finns in life. 
 
Acaibowl med hälften chiapudding, bananslantar, rostat bovete och jordnötssmör + ett bananbröd med ännu mer jordnötssmör. Det var så gott så gott. 
 
Detta bananbröd var nog det godaste jag ätit ever. Kommer aldrig beställa något annat.
 
Efter frukke gick vi till kontoret igen. Timmarna flög iväg pga lunch med min handledare, två sammanställningar som skulle göras och sedan tackades jag av på eftermiddagen. De är så fina!
 
Här sitter jag typ alltid. Fredagsölen knäpptes vid 15 som sig bör och Erik och Kalle spelade pingis as usual. 
 
Kolla vad fint de gjorde för lilla mig. En har ju blivit blödig för mindre. Fick presenter och bubbel och så hängde vi här några timmar. Kommer kännas knäppt att inte åka till Kungsgatan på måndag. Nu väntar jag istället på att min paps ska komma till Stockholm för att hjälpa mig med en provosorisk flytt till lilla Närke. Stockholm I'll be back soon.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att du har haft det så bra här i Stockholm! Vore roligt att höra mer om din praktik, och vad dina arbetsuppgifter var. Kram!

Svar: Åh ja kan knåpa ihop ett inlägg om det inom kort! Kram tillbaka!
ellenspangberg.blogg.se

2017-06-17 @ 09:54:24
Postat av: Ellen

men äääääeh, va fint! hoppas du får en riktigt fin sommar nu!

2017-06-19 @ 21:41:36
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();