ÅTTA FINA KLÄNNINGAR

Godmorgon! Hoppas ni hade en fin midsommar. Jag har tajmat in den gamla goa semestersjukan, såklart. I torsdags vaknade jag rosslig i halsen och fick feber på eftermiddagen. Så himela tråkigt. Åker ju till Spanien imorgon och vill vara mitt friskaste jag. Så det blev ett lugnt midsommarfirande för min del. Lisa, Calle och Henrik kom över på lite käk och öl och jag somnade innan midnatt. Väldigt mysigt ändå. 
 
Nu till något helt annat! Tvära kast i denna bloggy. Ska ju på två bröllop i sommar och då vill jag vara fin. Har börjat reka cyberspace på fina klänningar och här är åtta stycken jag gillar.

Monki x2
 
Zara x2
 
Monki / COS
 
 & Other Stories / Weekday
 
Ha en mysig midsommardag! Jag ska varva soffläge med packning och hemmamys. Typ skrubba mig och duscha länge, kanske ta ett bad till och med. Ikväll kommer Simon hit från Stockholm och imorgon bitti åker vi! Ihh längtar så mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();