800 GRADER


Det känns lite som att pressen ligger på en när man ska blogga för första gången på länge. Liksom "nu jäklar måste det vara något kick-ass inlägg om typ hur du räddar världen eller löser en skitsvår ekvation". Jag ger er: en bild på en pizza. Svagt. Men det är faktiskt inte vilken pizza som helst utan typ den godaste jag ätit utanför Italiens landsgräns. 800 grader heter stället och ligger på Sigtunagatan 17 i Vasastan. Gå hit om du är i Stockholm lova mig. Stället är pyttelitet och man får tränga ihop sig bredvid folk man inte känner, men det är värt det. Ät deras vita pizza med rökt buffelmozzarella, rödlök och parmesan.

Äts med fördel i sällskap av en snygg person. Idag ska jag jobba hela dagen och kanske träna om jag orkar. En väldigt stor del av mig längtar till sol och saltvatten.


Kommentarer
Postat av: Ellen

ser också ut som världens godaste pizza! mums MVH hungrig person i väntan på lunch

2017-06-07 @ 11:37:16
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();