OFF TO MALMÖ

Bra ögonfransdagar bör bejakas. Igår var en sådan. Och är det sommaren och ledigheten som gör att man börjar leka med Photoshop á la 2010 igen? Troligtvis. Lajvar mest att jag kan något men det är rätt roligt ändå.
 
Idag spenderar jag ena halvan av min dag på Statens Järnvägar och andra halvan i Malmö. Ska bli så mysigt! Har egentligen aldrig varit där förutom under SM i basket när jag var femton. Då såg jag idrottshallar och skolsalar endast så det har jag bockat av och undviker helst. Vad får jag inte missa? Var finns den bästa falafeln? Vart ska jag dricka kaffe? Är nog där veckan ut så har tid att utforska! Tips tas emot med mycket kärlek.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunch på boulebar är LIVET!!!

Svar: Tack för tips! <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-05 @ 13:49:46
Postat av: Johanna

Ät burgare på Vegan bar vid möllan, frukost på Uggla kaffebar och vin på Mineral vid st knut, ta en öl på Far i hatten i folkets park. Handla på humana vid triangeln! :*

Svar: Tack för tips <333
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-06 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();