COMFY

Go eftermiddag! Såhär såg jag ut häromdagen när jag strosade runt på Köpenhamns gator. Att klä sig bekvämt är verkligen a och o för mig. Är det inte skönt är det inte värt! 

Skjorta och tote-bag från Weekday, byxor från Monki och Birkenstocks på fötterna. 
 
Hoppas att ni mår bra och njuter av juli. Jag är fortfarande sliten efter en sjukt intensiv och festlig helg. Men gud så kul jag har haft. Denna vecka går i lugnets tecken och jag ska försöka hinna med sånt jag inte gjorde förra veckan dvs ta hand om mig själv. Gå långa promenader, läsa böcker, ta en och annan lunch/middag med vänner, ta mig till gymmet, lägga ansiktsmasker och hårinpackningar, tretimmarsfikor på stan. Bara vara. Nästa vecka går startskottet för tre veckors utflykt med familjen innan jag börjar jobba igen. En vecka i Smålands skogar och två på Italiens sandstränder. Längtar ihjäl. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();