BORTAFRUKOST BRA, HEMMAFRUKOST BÄST


Hur härligt det än är att äta frukost på en terass i 25-gradig värme klockan nio, så är jag alltid lika pepp på att komma hem till frukosten. Yoghurt med redig granola, bär och honung samt prästost på rotfruktsbröd. Lever för prästost på rotfruktsbröd. 
 
Måndag! Jag har fortfarande semester! Kan inte riktigt förstå. Att gå från nästan sextiotimmarsveckor med jobb och rapportskrivande till att ha all tid i världen är en galen omställning. Det tar verkligen sin lilla stund att komma ner i varv ordentligt. Ironins mamma att jag även blir stressad över att jag inte kan stressa ned? Jag och Calle satt på en liten bar vid stranden häromdagen och drack espresso i väntan på att gänget skulle vakna. När han frågade mig vad klockan var så märkte vi att båda glömt våra mobiler i lägenheten = vi kunde inte se vad klockan var. Det var som att världens lugn kom över oss båda två. Att det faktiskt absolut inte spelade någon roll vad klockan var men att vi inte hade reflekterat över det. Är så onödigt bunden vid tid. Den här veckan ska jag ha klock-rehab.  
 
 


Kommentarer
Postat av: agnes

åh jag har varit exakt likadan under min första vecka, synd men typ skönt att höra att jag inte är den enda! hoppas du får fler fina semesterveckor - utan stress!

Svar: Feel you så mycket! Hoppas vi båda får slappna av ordentligt! Kram!
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-03 @ 10:30:55
URL: http://agnesparbratt.blogg.se
Postat av: Daniella

fan vad najs <3 hoppas semestern gör dej gott!

Svar: Tack fina du <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-03 @ 12:59:44
URL: http://daniellachanelle.com/
Postat av: johanna

fina bilder!

Svar: Tack!! :*
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-03 @ 20:31:35
URL: http://jojosmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();