WHEN PLUGGFRI

Just nu njuter jag ihjäl av ledigheten mellan kurserna. Om tre dagar är min visit hemma hos familjen slut och jag åker tillbaka till Göteborg igen - så igår guldkantade jag och pappa torsdagen med livets tre godaste ting. Ett Amarone från Valpolicella, parmesan och fikonmarmelad.
 
Min pappa är superintresserad av viner och åker runt i små spanska och italienska byar för att plocka druvor med vinskördare och vara med i tillverkningsprocessen. Var ju med i Spanien i höstas om ni minns! Så himla häftigt var det. Därför har jag lyxen att få dela intresset goda viner med honom när jag är hemma, love it.
 
Glad fredag på er! Idag har jag en fikadejt med coolaste mormor och sedan står det häng med Arvid och Calle på schemat ikväll. Puss.


Kommentarer
Postat av: Klara

Parmesan + rödvin är en så så så god kombo.

2017-01-13 @ 11:15:05
URL: http://klaraamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();