VID MITT FÖNSTER

 Lerkruka från Blomsterlandet, ljusstakar från Lagerhaus, minivaser från Bruka och Ikea.
 
Kruka från Granit, minivaser från Bruka och Ikea.
 
Ljusbricka och kruka från Lagerhaus
 
Ramlist från Lagerhaus, foto från Printler.
 
Några detaljer i mitt lilla rum kommer lastat! Ramlisten från Lagerhaus är ny, tycker den är himla fin i sin enkelhet. Nu har nya kursen börjat och jag hänger med min klass igen vilket är superkul! Saknat alla. Igår drack vi öl på Andra Lång som sig bör vid kursstart, så idag är jag lite trött. Nu väntar en föreläsning, ett möte med min studievägledare och sedan läsning hela dagen. Fab life visst? Känns hursomhelst så skönt att termin 5 är igång, snart klar herregud. 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej!

Vet du vad växterna heter? Och vart är dem ifrån? :)

/Isabel

2017-01-20 @ 11:33:21
Postat av: Klara

Vet du vem som tagit bilden på vattnet? Har letat igenom Printler men hittar den inte!

2017-03-04 @ 16:26:47
URL: http://instagram.com/klara8000/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();