NEW IN - COS


I lördags tog jag min kille under armen och släpade med honom till min bästa shoppinggata i Stockholm, Biblioteksgatan. Livsfarligt att kommunikationsbyrån jag ska göra praktik på i vår ligger bara ett stenkast därifrån. Kom hem med en kasse från COS som hade galen mellandagsrea fortfarande (tips tips om du behöver något nytt plagg).


30-50% på nästan allting och även denna tischa/blus. Är väldigt minimalistisk i min stil som ni säkert märkt vid det här laget så tyckte att denna skulle få följa med mig hem. Rak passform som passar perfekt till både jeans och kostymbyxor.


Med en liten rolig twist i kragen dessutom. En blandning mellan en piké, skjorta och tischa typ. Gillar den! Älskar rea-kap så mycket.


Kommentarer
Postat av: joré

men åh, snygg!!1 få saker är bättre än sånnadär guldfynd på rean som man bara inte kan vänta tills man får ha på sig.

2017-01-09 @ 11:53:35
URL: http://www.jdfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();