MORÖTTER INGEFÄRA KOKOSMJÖLK


Godmorgon fellow bloggfriends. Igår spenderade jag hela min dag åt att gestalta ord med olika typsnitt och färger och storlekar vilket inte är så himla bloggvänligt. Men åt däremot en bloggvänlig lunch! 


Alltså soppor är it! Så så gott och så underskattad mat. Jag åt den orangea som endast är gjord på morötter, kokosmjölk, grönsaksbuljong och ingefära. Måste ju vara skitlätt att göra själv tänker jag. I will try. När jag var hjärndöd på plugg framåt eftermiddagen mötte jag upp Andreas och Calle för kaffe och reseplanering. Vi är så så sugna på att åka iväg till havet i början av sommaren. Vart kan en åka någonstans billigt och varmt i juni? Har ni några tips? Puss på er sålänge idag åker jag till Stockholm över helgen! 100% myz.


Kommentarer
Postat av: matilda

Soppor den här tiden på året måste ju vara det bästa som finns!

2017-01-05 @ 13:51:57
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: Anonym

Roskilde festival ;)

2017-01-06 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();