APARTMENT DIET


Kände att det var dags för en dos inredningsinspiration. Bilder från min Pinterest

Om några dagar är jag tillbaka i min lilla lya igen och är sugen på att göra om prick allt som vanligt. Särskilt när det är nytt år också - vill bara rensa ut och köpa nytt. Om min plånbok hade tillåtit hade jag köpt nya sängkläder i siden och linne, nya kuddar och lyxiga detaljer såsom dyra doftljus och handtvål från Aeosop eller LA:Bruket. Jaja en kan ju alltid drömma och fönstershoppa när en istället måste köpa kurslitteratur för massa pengar. Nu ska jag kicka igång den här dagen med ett gympass och sedan bara njuta ihjäl av att vara ledig. 


Kommentarer
Postat av: Louise

Tips! Tror att Lagerhaus säljer handtvål, diskmedel osv. i flaskor som är relativt lika LA:Brukets. De går åtminstone i samma stil. Bra för oss med liten inkomst!

2017-01-12 @ 07:31:33
Postat av: Linnea

parallellt mellan att jag läser din blogg så kollar jag ikea o pintrest! har precis fått jobb igen och nu väntar jag på första lönen och dåå jäklar haha!

super bra blogg!

2017-01-12 @ 12:16:59
URL: http://linnearosvall.wixsite.com/portfolio
Postat av: ISA

haha alltid den känslan vid nytt år! men jag älskar det! vill göra om allt jag med, dock så lite att spela med på 23 kvadde.

2017-01-12 @ 20:26:38
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();