TRE x SPEGEL


Såhär har jag gått omkring i ca två månader pga kallt. Känner mig nästan som en seriefigur som bara har en outfit. Jacka och byxor från Monki, halsduk från Weekday och skor från Vagabond. Väskan är second hand. 


Men så fort det blir över nollan ute så byter jag av till denna kappa istället. Kul med omväxling osv. Den är från Weekday.

Och när jag inte är utomhus så är oftast detta min uniform. Krispig skjorta från Weekday och svarta underdelar. Denna gång ett par snortighta jeans från Monki. Längtar till sol och bara ben.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hei! Hva heter modellen/navnet på buksen din fra Monki?
Veldig fin outfit :-)

Svar: Åh jag vet faktiskt inte, det var rätt längesedan jag köpte dem :( kram <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-02-18 @ 16:01:41
Postat av: Ellen

Du är så himla fin alltså!

Svar: men detsamma <3
ellenspangberg.blogg.se

2017-02-27 @ 20:42:18
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();