STAY ORGANIZED / MITT BÄSTA PLUGGTIPS

Få saker gör mig så tillfredställd som att ha koll på läget. Skriver ner prick alla mina planer och sedan jag köpte min almanacka i höstas har jag använt den varje dag. Förstod inte riktigt vem jag var innan? 
 
Det har till och med gått så långt att jag skriver ner eventuella planer ibland lol. Stoppa mig. 
 
Men eftersom jag i princip bara använder datorn utöver min kalender så är det något väldigt fint i att skriva ned saker analogt tycker jag. Det gör jag alltid när jag tentapluggar exempelvis! Tycker att det sätter sig i huvudet på ett helt annat sätt då. Detta är mitt allra bästa pluggtips inför tentor/prov. Jag köper papper i olika färger i lite mindre storlek (går perf att klippa i ett vanligt a4 också såklart) och skriver ned frågor på ena sidan och svaren på andra.
 
Så förhör jag mig själv om och om och om igen! 


Kommentarer
Postat av: Ida

Var har du köpt din almanacka? ser så enkel och fin ut!

Svar: Den är från Moleskin! Finns på Akademibokhandeln bland annat! :)
ellenspangberg.blogg.se

2017-02-23 @ 20:21:59
Postat av: Felicia

Alltid så fint på bloggen din! Undrar bara hur du gör dina gifs? Har provat en del gratisprogram men kvalitén blir så dålig... Hur gör du?

Svar: Tack gullo <3 jag gör dem på makeagif.com! Skapat en användare där och gör alla gifs privata, funkar prima!
ellenspangberg.blogg.se

2017-02-25 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();