SÅNT JAG SER FRAMEMOT I LILLA LIVET JUST NU


Jag har saker att stå i upp till öronen som vanligt (låt en kvinna få leva uni), men har så himla mycket roligt att se framemot de kommande veckorna, titta ba:
 
→ Ska frukostdejta med Frida på Kafé Magasinet imorgon
→ Linus kommer över på middag imorgon kväll. Han kommer visserligen få äta mina rester från idag, men ändå.
→ Simon kommer hit från Stockholm på fredag efter jobbet och stannar hela helgen. Längtar ihjäl mig. 
→ Vi + Anders + Niklas ska äta middag på restu på lördag.
→ Mamma kommer på söndag och hänger ett dygn.
→ Ska se Gregory Alan Isakow på Pustervik nästa tisdag
→ Hela mitt girlsquad kommer hit nästa helg!
→ Jag fyller år om 13 dagar.
→ Flyttar till Stockholm och börjar min praktik på JMW om 3 (!!!) veckor. 
 
Ni hör ju vilka guldveckor jag har framför mig ändå, meget tacksam att jag har så mycket fint att se framemot i detta ruskväder. Ska bara försöka hinna med att läsa kurslitteratur, hitta ett intressant ämne som berör opinionsbildning och skriva en svinlång text om det däremellan. Spännande hur detta ska gå ihop.


Kommentarer
Postat av: ISA

haha "låt en kvinna få leva". Agree så himla mycket. Denna c-uppsats alltså! :O

Svar: life is hard :/:/
ellenspangberg.blogg.se

2017-02-28 @ 20:31:22
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Ellen

Åh, låter som du kommer få en helt magisk vår!

Svar: hoppas hoppas! kram fina du
ellenspangberg.blogg.se

2017-03-01 @ 17:20:55
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();