LÄGET JUST NU

Hej darlings. Det ekar tomt här vilket är pga uni. Har haft så otroligt mycket att läsa och nu går jag in i tentaveckor. Att blogga just nu är jobbigt av både den anledningen att jag absolut inte har något roligt content att posta, men även för att det blir ett stressmoment - och det dödar ju något som jag egentligen tycker är väldigt kul. Jag vill inte posta inlägg slentrianmässigt utan får istället prestationsångest och så blir det ingenting istället. Det är ju inte kul. Den här bloggen har varit (och är) min mest kreativa plattform och jag vill kunna vara nöjd och stå bakom varje inlägg. När en pluggar tio timmar om dagen så finns det liksom inte så mycket tid över. Jag tror att tempot lugnar ner sig snart, men just nu så hinner jag verkligen inte. Så himla tråkigt. Men vill samtidigt inte att bloggen ska vara något slags krav utan jag vill att det ska vara roligt. När det bara blir ett stressmoment i vardagen så förlorar ju den grundtanken sin kärna. Så, just nu kanske det blir färre inlägg. Men jag ska verkligen försöka att hålla igång det så gott det går den här perioden och försöka hitta tillbaka till glädjen och peppen i bloggandet.

Så länge finns jag att följa på Instagram (ellen_wilhelmina), Snapchat (ellenspangberg) och Twitter (lnspangberg). All kärlek till er. ttyl <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

pepp till dig!!
finns kvar alltid och snokar på din blogg :)

lycka till med tentorna!!

2017-02-04 @ 13:03:13
URL: http://linnearosvall.wixsite.com/portfolio
Postat av: Sandra Leone

Bra inställning du har. Din blogg är så himla och allt innehåll känns väldigt genomtänkt.

Jag måste ofta påminna mig om att bloggen inte är mitt jobb och att jag inte måste panik-fånga ögonblick bara för att ha något att skriva om utöver mina miljarder timmar plugg.

Lycka till med tentorna finis <3

2017-02-04 @ 13:40:14
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: matilda

Håller med dej, verkligen viktigt att inte döda något man verkligen gillar! :) Vi läsare finns kvar även om du postar mer sällan!

2017-02-04 @ 16:59:40
URL: http://Tildasofias.blogg.se
Postat av: matilda

Håller med dej, verkligen viktigt att inte döda något man verkligen gillar! :) Vi läsare finns kvar även om du postar mer sällan!

2017-02-04 @ 16:59:41
URL: http://Tildasofias.blogg.se
Postat av: Ellen

Fina du! Vi finns kvar när vardagen lugnat ner sig lite för dig.
<3

2017-02-09 @ 16:50:38
URL: http://ellenlindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();