FÖRRA HELGEN HEMMA HOS MAMMA OCH PAPPA


Mitt under min tentahets för två veckor sedan så åkte jag hem till min familj över helgen för att få andas lite. De hade gjort om, fixat och donat medan jag var borta. Köpt ny soffa b.la. Så himla fint tyckte jag. 
 
Och en vinhylla! Vill också ha en sån här? Så enkelt och snyggt. De har bra smak mina päron. 
 
Finns ingenting som gör mig så lugn i själen som detta. Hela lilla familjen samlad för middag en fredagskväll. Ett krispigt glas vittvin och chips framför Modern Family med mamma medans pappa lagar mat och lyssnar på jazz i köket är det bästa jag vet. Höjden av lyx. Hade ett supermysigt dygn och kände mig återhämtad och redo för tentaveckan när jag åkte tillbaka till Göteborg på söndagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();