THROWBACK TUESDAY


I söndags fick jag en snapchatserie av Calle med bilder han framkallat från studenten. Sentimental som en är började jag gräva i mitt eget bildarkiv och hittade bilder från balen. Åh vad jag bara vill kasta tillbaka tiden till sista året på gymnasiet, så jäkla fin tid i mitt liv. 

Jag + favoritperson. 
 
Och en bild på mig och min papi från självaste studentdagen. Visst är vi lika haha? När en tittar på bilder från när han var liten vs när jag var liten går det knappt att se någon skillnad på oss. Att dessa bilder är tagna för nästan 2,5 år sedan ger mig lite panne pga känns som nyss verkligen. 
 
Nu ska jag åka in till skolan för plugg hela dagen. Planen är att röja undan så mycket som möjligt eftersom jag är på semester halva nästa vecka, wish me luck. Kram ha en fin dag sockerkakor. 


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Haha alltså, det är FEM år sen jag tog studenten :((( Kan inte fatta det, känns som max två år sen.. haha. Panik, minst sagt.

2016-09-27 @ 10:27:08
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();