SNART HELG SNART SNART

 
Två recept jag vill prova i helgen ↑. Godmorgon på er! Jag räknar timmarna till helg pga imorgon åker jag och S äntligen äntligen äntligen hem till Närke över helgen. Inte varit hemma på 1,5 månad vilket är jättelänge för att vara mig. Är så peppad på att fredagshandla med mamma på Ica Maxi, äta pappas goda mat, hänga med min syster, Calle och Arvid, fira Lisa och är till och med taggad på att dansa på Satin. Då vet en att det var längesedan en var hemma lol. Eftersom många av mina vänner här i Gbg är så himla utspridda denna termin så känns det liksom extra tryggt att få komma hem en stund. Men innan hemfärd imorgon väntar en heldags plugg på uni med några klasskompisar. Tur för mig att det är några fler från Göteborg som läser samma distanskurs. 


Kommentarer
Postat av: Astrid Chalmer

Hej Ellen! Tak for en virkelig fin blog :)
Hvilket program benytter du til at lave collager/moodboards?

Bedste hilsner fra Astrid

Svar: Hej och tack själv för att du läser :) Jag gör dem i Photoshop!
ellenspangberg.blogg.se

2016-09-29 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();