LJUVA LILLA FREDAG

Äntligen fredag! Veckans absolut bästa dag. Hela helgen framför sig (även fast den innebär plugg för min del så är det något befriande över att det ändå går att skjuta upp lite...), att slippa väckas av telefonens öronbedövande alarm och att smida roliga kvällsplaner. Dessutom släpps alla mina favoritpoddar på fredagar (Alex & Sigge, Fredagspodden, Under Huden) vilket jag typ lever för. Och god mat! Meningen med livet är god mat! Om jag fick önska skulle jag äta detta idag: 

Denna drömfrukost med färska jordgubbar i filen. Saknar redan jordgubbssäsongen.
 
En Popeye till lunch aka min favoritsmoothie. Spenat, avokado, mango, äpple och soyamjölk mmmm.
 
Mina muffins med äpple och kanel till mellanmål. Älskar dessa, mättande, goda och nyttiga.
 
...Eller en DaMatteo-fika. Deras kanelbullar är livet.
 
Och burgare till middag. Ahh är så sugen på burgare, måste äta asap. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();