IF I COULD I WOULD...

... Måla en mörk fondvägg i vardagsrum eller sovrum. Tycker att det är så himla fint att bryta av ett ljust hem på det sättet. Ger mycket mer karaktär och personlighet i ett hem tycker jag. Drömmer om att måla vårt framtida sovrum i en djupblå färg med en grå ton i. Men eftersom vi bor i en etta just nu med kombinerat vardagsrum/sovrum så får jag drömma ett tag till.
 
... Ha ett lyxigt, stort och luftigt badrum. Det är ju drömmen. Kan fastna i ett inspirationsmoln i timmar och planera badrum in i minsta detalj, haha. Mycket växter, bara de finaste (och dyraste lol) produkterna, ljusa kakel och klinkers med mässing- och marmordetaljer, gah. 
 
... Ha ett kök med öppna hyllor och bistroinspirerat kakel. Släng in en kyl och frys i cremevitt från Smeg också och jag är din för evigt.
 
Alla bildkällor hittar ni i min inredningsmapp på Pinterest!


Kommentarer
Postat av: Janina

Alltså hur mycket fin inredning innehöll inte detta inlägg? Speciellt ett öppet social kök med bistrostil skulle jag vilja ha i detta nu!

Svar: visst vill en dö lite?? såå fint
ellenspangberg.blogg.se

2016-09-26 @ 19:28:58
URL: http://dietiststudent.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();