FANCY FANCY

Älskar att bryta av en rätt så finklädd outfit med att ha håret slarvigt uppsatt eller vice versa. Att hitta en vardagsbalans i sin stil genom att klä upp eller klä ned plagg med olika detaljer. Skjorta från Weekday (obs flyttat in i) och kostymbyxor från H&M. Skorna är nya förresten! Fick dem i ett bud i torsdags och ska visa i ett separat inlägg snart tänkte jag. Älskar dem. 
 
Måndag igen! Inte klokt vad veckorna går fort. Skriver in to-do-grejer i min kalender och ser att det bara är två veckor kvar tills vi åker till Priorat, herre vad det ska bli härligt. Denna vecka blir dock väldigt vardaglig med mycket plugg och jobb. Men ska även klämma in lite kompishäng och lyckas sätta guldkant på v.38 också. 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Minns du vad din matta heter, eller om den ännu finns kvar på ellos? Jag har försökt leta men jag hittar inte. Tack :)

2016-09-19 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();