CLASSICS


Häromdagen fick jag ett bud med dessa från Maruti Footwear! Så jäkla lyxigt att som fattig student få ett par skor bara sådär pga instagram och bloggis. Dessa kommer att användas flitigt i höst tillsammans med höstkappan och halsduken.
 
Hur mår ni? Hoppas bra! Jag hatar tisdagar i vanlig ordning och har bara gjort tråkiga måsten som att skriva 100 sidor anteckningar inför en kommande dugga och betalat räkningar. Har dessutom vad som känns som norra europas värsta mensvärk + pms idag vilket får mig att bara vilja skita i allt och krypa ihop till en liten boll i sängen. Hade jag inte haft choklad i kylen (rekommenderar varmt Marabous nya med bär, yoghurt och granola. Så jäkla konstig chokladsmak men jag testar alltid alla nyheter och blev så positivt överraskad?) hade jag nog ej överlevt denna dag. Skoja det hade jag nog men det underlättar. Nog med tisdagsrant, nu ska jag rycka upp mig och se framemot att jag har en inplanerad Skypedejt med min bästis aka Amsterdam-Diddi snart.  


Kommentarer
Postat av: Julia

Relaterar till att detta var den värsta dagen i världen (veckan). Enkom dåliga saker hände, jobbigt plugg, för mycket jobb, stressanfall och avstyrning av plugg-panik-gråt tack vare en bästa vän och en öm moder.
Hoppas att både din och min dag blir bättre i morgon. Kramar! Och du, jag ska också prova den där Marabou-n, den första jag varit sugen på att testa på flera år.

Kram!

2016-09-20 @ 22:10:01
Postat av: Emelie

Gu så fina skor! Fyfan vad jobbigt med pms och mensvärk. Sugar att detta ska tillhöra livet för oss livmoderbärare. Tycker vi borde få rättighet till att vara ledig de dagar det är som värst!
KRAM

2016-09-23 @ 23:33:45
URL: http://juniflickan.blogg.se
Postat av: Ellen Lindberg

Så himla fina skor! Och lyx att få hem de ba sådär. Fin, fint!

Svar: visst ärom! så himla nöjd. Kramis!!
ellenspangberg.blogg.se

2016-09-26 @ 16:28:11
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();