BLACK AND WHITE COMBOS

När jag inte vet vad jag ska ha på mig aka har klädkris så landar jag alltid i vit överdel svart underdel. Det funkar alltid tycker jag. Jag känner mig precis lagom uppklädd och kan variera med skjorta/stickat/tisha och vida/raka byxor. Här är en favoritkombo jag alltid tycker funkar när jag inte vet vad jag ska ha på mig. Vit skjorta, vida byxor och Birken.
 
En annan life savior tycker jag är kombon stickat + loafers. Tycker det är en perfekt blandning av uppklätt och avslappnat. Denna från Monki köpte jag för flera flera år sedan och använder fortfarande flera gånger i veckan. Typiskt bra köp med andra ord. Matchar oftast med raka kostymbyxor eller denim.
 
Och en tredje. Detta är min go-to party outfit eftersom jag är sämst på "festkläder". Men detta känner jag mig alltid tjusig i och det känns lite lagom uppklätt och funkar både till vardag och fest tycker jag. Tisha med lite djupare v-ringning och byxor med snorhög midja och klumpklackar.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Jag älskar svartvitt! Och grått. Det är också något jag tar på mig mest hela tiden. Så fint!

2016-09-25 @ 10:24:59
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();