ÅRETS KANSKE SISTA UTOMHUSKAFFE

I torsdags mötte jag upp Frida över en kaffe (jag) och en juice (hon). Det var fortfarande varmt i luften och vi satt utomhus utan jacka. I slutet av september?? Hej global warming. Hade iallafall supermysigt som en alltid har med denna megababe. Vi snackade skit i några timmar innan hon skulle på Vapiano-middag och jag till Brygghuset för öl med Simon, Niklas, Jesper och Mattias. 
 
Glad lördag förresten! Jag var uppe i ottan igår pga ett åtta timmars jobbpass ute på Särö (jääättelångt från hemma), så var helt färdig när jag kom hem för att ta helg. Simon och jag tog det lugnt, gjorde tortillapizza och drack ett glas gott rött och jag somnade till Skavlan lol. Efter 11 timmars sömn är jag nu redo för plugghelg. Vetskapen om att jag om prick 8 dagar sitter på ett flygplan till Priorat är verkligen what keeps me alive just nu.


Kommentarer
Postat av: ISA

jag tror jag sagt "detta är årets sista islatte" i fem veckor nu ;) lika glad överraskning varje gång man inser att det går en gång till!

2016-09-24 @ 20:22:23
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();