WEDNESDAY LIST

 

Jag gör: listor på vad jag ska göra varje dag

Jag kaninte knäppa med fingrarna

Jag köper: alltid alla nya snacks och sorters choklad direkt när de lanseras i mataffären

Jag borde: skaffa nya glasögon, ser sämre och sämre för varje dag känns det som

Jag måstebörja göra research inför praktikplatser att söka till våren 

Jag vetatt jag borde stressa mindre och andas mer osv osv

Jag tyckeratt september är den bästa månaden

Jag tänker: ofta på vad jag ska laga till middag

Jag förbrukaralltid upp allt mitt 4g lite för fort

Jag lyssnar: på tychos nya album

Jag drömmer: om att lilla livet bara ska lösa sig smidigt och friktionsfritt

Jag längtar: efter Diana och framförallt det faktum att om prick två veckor sitter jag på ett flygplan till henne och Amsterdam.

Jag fasar: inför när räkningen på svindyr kurslitteratur jag var tvungen att köpa måste betalas

Jag använder: listerine två gånger om dagen. 

Jag njuter: av känslan efter ett svinhårt spinningpass.

Jag blir: varm i hjärtat av att jag somnar tätt intill personen jag är kär i prick varje natt.

Jag äter: alltid två rostisar till frukost.

Jag dricker: Nocco med päronsmak. En stor last men såå gott och just nu är koffein mitt enda batteri känns det som.

Jag struntar: inte i någonting nästan. Sjukt jobbigt pga bryr mig om allt alldeles för mycket ibland vilket genererar massa stress.

Jag ska: köpa en ny parfym när lön och csn kommer.

Jag sparar: nästan alltid alla pengar jag har över i slutet av månaden

Jag brukar: plocka och dona i lägenheten hela tiden. 

Jag tittar: på minst två Vänner-avsnitt om dagen året runt

Jag läser: kurslitteratur om css och javascript

Jag vill: inte att Donald Trump vinner presidentvalet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();